1. | Наслов на наставниот предмет | Компјутеризирани мерни системи и виртуелна инструментација | |||||||||||
2. | Код | 4ФЕИТ03002 | |||||||||||
3. | Студиска програма | 15-ММК | |||||||||||
4. | Организатор на студиската програма
(единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за електротехника и информациски технологии | |||||||||||
5. | Степен (прв, втор, трет циклус) | Втор циклус студии | |||||||||||
6. | Академска година/семестар | I/1 | 7. | Број на ЕКТС кредити | 6.00 | ||||||||
8. | Наставник | Д-р Живко Коколански | |||||||||||
9. | Предуслов за запишување на предметот | ||||||||||||
10. | Цели на предметната програма (компетенции):
Здобивање знаења за компјутерско-базирани мерни системи, нивни карактеристики и архитектури. Разбирање на карактеристики на системите за аквизиција на податоци. Разбирање на процесот за дизајн, имплементирање, документирање и тестирање на виртуелни мерни инструменти. |
||||||||||||
11. | Содржина на програмата:
Вовед во компјутерско-базирани мерни системи. Концепти за скалабилност, читливост и одржливост при развојот на виртуелни мерни инструменти. Техники за минимизирање на времето за развој на виртуелна инструментација и подобрување на стабилност. Напредни програмски архитектури и синхронизација. Мултитридинг и мултитаскинг концепти кај компјутерските мерни системи. Пренос на мерни податоци во компјутеризирани мерни системи. Комуникациски стандарди и инструментациски драјвери. |
||||||||||||
12. | Методи на учење:
Предавања, проектни задачи и самостојни вежби |
||||||||||||
13. | Вкупен расположив фонд на време | 180 | |||||||||||
14. | Распределба на расположивото време | 3 + 3 | |||||||||||
15. | Форми на наставните активности | 15.1 | Предавања – теоретска настава | 45 часови | |||||||||
15.2 | Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа | 45 часови | |||||||||||
16. | Други форми на активности | 16.1 | Проектни задачи | 30 часови | |||||||||
16.2 | Самостојни задачи | 30 часови | |||||||||||
16.3 | Домашно учење | 30 часови | |||||||||||
17. | Начин на оценување | ||||||||||||
17.1 | Тестови | 30 бодови | |||||||||||
17.2 | Семинарска работа/проект (презентација: писмена и усна) | 50 бодови | |||||||||||
17.3. | Активност и учење | 20 бодови | |||||||||||
17.4. | Завршен испит | 0 бодови | |||||||||||
18. | Критериуми за оценување (бодови/оценка) | до 50 бода | 5 (пет) (F) | ||||||||||
од 51 до 60 бода | 6 (шест) E | ||||||||||||
од 61 до 70 бода | 7 (седум) (D) | ||||||||||||
од 71 до 80 бода | 8 (осум) C | ||||||||||||
од 81 до 90 бода | 9 (девет) (B) | ||||||||||||
од 91 до 100 бода | 10 (десет) (A) | ||||||||||||
19. | Услов за потпис и полагање на завршен испит | нема | |||||||||||
20. | Начин на полагање на испитот | испит, проектна задача, научен труд | |||||||||||
21. | Јазик на кој се изведува наставата | Македонски и Англиски | |||||||||||
22. | Метод на следење на квалитетот на наставата | Самоевалуација | |||||||||||
23. | Литература | ||||||||||||
23.1. | Задолжителна литература | ||||||||||||
Ред.
Број |
Автор | Наслов | Издавач | Година | |||||||||
1. | Rick Bitter, Taqi Mohiuddin, Matt Nawrocki | LabView: Advanced Programming Techniques, Second Edition | CRC Press | 2006 | |||||||||
2. | Maurizio Di Paolo Emilio | Data Acquisition Systems: From Fundamentals to Applied Design | Springer | 2013 | |||||||||
3. | Dan Necsulescu, R. Baican | Applied Virtual Instrumentation | WIT Press | 2000 | |||||||||
23.2. | Дополнителна литература | ||||||||||||
Ред.
Број |
Автор | Наслов | Издавач | Година | |||||||||
1. | National Instruments | LabVIEW Core 3 | National Instruments | 2014 | |||||||||
2. | J.Beyon | Labview Programming, Data Acqusition and Analysis | Prentice Hall | 2001 |