1. | Наслов на наставниот предмет | Иновативни технологии и проектен менаџмент | |||||||||||
2. | Код | 4ФЕИТ12005 | |||||||||||
3. | Студиска програма | 5-ПМ | |||||||||||
4. | Организатор на студиската програма
(единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за електротехника и информациски технологии | |||||||||||
5. | Степен (прв, втор, трет циклус) | Втор циклус студии | |||||||||||
6. | Академска година/семестар | I/1 | 7. | Број на ЕКТС кредити | 6.00 | ||||||||
8. | Наставник | Д-р Владимир Трајковиќ | |||||||||||
9. | Предуслов за запишување на предметот | ||||||||||||
10. | Цели на предметната програма (компетенции):
Студентот ќе биде оспособен да разбере кога еден процес е иновативен и да ја потикне иновативноста во рамки на даден проект. Студентот ќе добие вештини за примена на ИКТ алатки во управување со иновативните процеси. |
||||||||||||
11. | Содржина на програмата:
Трендви и иновативност, типови иновативност. Дуална улога на ИКТ во иновативните проекти. Принципи и метрики за евалуација на иновативни решенија. Инкорпорирање на иновативни решенија во различни организациски средини. Традиционален и агилен циклус за управување со иновативни проекти: принципи, разлики и предности. Управување со тимови кои работоат во иновативно опкружување. ИКТ алатки за управување со иновативни проекти. |
||||||||||||
12. | Методи на учење:
Предавања ex-cathedra, интерактивни предавања, тимска работа, студии на случај |
||||||||||||
13. | Вкупен расположив фонд на време | 180 | |||||||||||
14. | Распределба на расположивото време | 3 + 3 | |||||||||||
15. | Форми на наставните активности | 15.1 | Предавања – теоретска настава | 45 часови | |||||||||
15.2 | Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа | 45 часови | |||||||||||
16. | Други форми на активности | 16.1 | Проектни задачи | 30 часови | |||||||||
16.2 | Самостојни задачи | 30 часови | |||||||||||
16.3 | Домашно учење | 30 часови | |||||||||||
17. | Начин на оценување | ||||||||||||
17.1 | Тестови | 30 бодови | |||||||||||
17.2 | Семинарска работа/проект (презентација: писмена и усна) | 50 бодови | |||||||||||
17.3. | Активност и учење | 20 бодови | |||||||||||
17.4. | Завршен испит | 0 бодови | |||||||||||
18. | Критериуми за оценување (бодови/оценка) | до 50 бода | 5 (пет) (F) | ||||||||||
од 51 до 60 бода | 6 (шест) (E) | ||||||||||||
од 61 до 70 бода | 7 (седум) (D) | ||||||||||||
од 71 до 80 бода | 8 (осум) (C) | ||||||||||||
од 81 до 90 бода | 9 (девет) (B) | ||||||||||||
од 91 до 100 бода | 10 (десет) (A) | ||||||||||||
19. | Услов за потпис и полагање на завршен испит | 60 проценти од предиспитни активности | |||||||||||
20. | Начин на полагање на испитот | Тест и семинарска абота | |||||||||||
21. | Јазик на кој се изведува наставата | Македонски и Англиски | |||||||||||
22. | Метод на следење на квалитетот на наставата | Самоевалуација, анкети од студенти | |||||||||||
23. | Литература | ||||||||||||
23.1. | Задолжителна литература | ||||||||||||
Ред.
број |
Автор | Наслов | Издавач | Година | |||||||||
1. | Повеќе автори | трудови од списанија и конференции | |||||||||||
23.2. | Дополнителна литература | ||||||||||||
Ред.
број |
Автор | Наслов | Издавач | Година | |||||||||
1. | Peter F.Drucker | Innovation and Entrepreneurship | Harper Business | 2006 | |||||||||
2. | Jane Henry, David Maile | Managing Innovation and Change | Sage Publications | 2002 | |||||||||
3. | Peter Skarzynski, Rowan Gibson | Innovation to the Core: A Blueprint for Transforming the Way Your Company Innovates | Harvard Business School Press | 2008 |