1. | Наслов на наставниот предмет | Софтверско инженерство и проектен менаџмент | |||||||||||
2. | Код | 4ФЕИТ12012 | |||||||||||
3. | Студиска програма | 5-ПМ | |||||||||||
4. | Организатор на студиската програма
(единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за електротехника и информациски технологии | |||||||||||
5. | Степен (прв, втор, трет циклус) | Втор циклус студии | |||||||||||
6. | Академска година/семестар | I/1 | 7. | Број на ЕКТС кредити | 6.00 | ||||||||
8. | Наставник | ||||||||||||
9. | Предуслов за запишување на предметот | ||||||||||||
10. | Цели на предметната програма (компетенции):
Со завршување на овој курс студентот ќе биде оспособен за: Анализа на потребите на клиентите, дефинирање, планирање и изведба на проект за развој на софтверски систем, моделирање и имплементација на софтверски систем и проценка на ризик |
||||||||||||
11. | Содржина на програмата:
Вовед во софтверското инженерство. Животен циклус на софтвер, методологии и техники. Плански водени и агилни техники за развој на софтвер (SCRUM, Kanban). Планирање и менаџирање на процесот на развој на софтвер. Менаџирање на софтверски проекти, управување со ресурси, контрола на ризици. Контрола на квалитетот преку ревизии и тестирање. Стратегии за испорачување. Менаџирање на конфигурации и промени. Одржување на софтвер, испорака на IT сервси и релации со клиенти. Софтверски алатки за управување со животниот циклус на софтверот. |
||||||||||||
12. | Методи на учење:
Комбиниран: предавања подржани со презентации и визуелизација на концептите и самостојни проектни задачи. |
||||||||||||
13. | Вкупен расположив фонд на време | 180 | |||||||||||
14. | Распределба на расположивото време | 3 + 3 | |||||||||||
15. | Форми на наставните активности | 15.1 | Предавања – теоретска настава | 45 часови | |||||||||
15.2 | Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа | 45 часови | |||||||||||
16. | Други форми на активности | 16.1 | Проектни задачи | 30 часови | |||||||||
16.2 | Самостојни задачи | 30 часови | |||||||||||
16.3 | Домашно учење | 30 часови | |||||||||||
17. | Начин на оценување | ||||||||||||
17.1 | Тестови | бодови | |||||||||||
17.2 | Семинарска работа/проект (презентација: писмена и усна) | 50 бодови | |||||||||||
17.3. | Активност и учење | бодови | |||||||||||
17.4. | Завршен испит | 50 бодови | |||||||||||
18. | Критериуми за оценување (бодови/оценка) | до 50 бода | 5 (пет) (F) | ||||||||||
од 51 до 60 бода | 6 (шест) (E) | ||||||||||||
од 61 до 70 бода | 7 (седум) (D) | ||||||||||||
од 71 до 80 бода | 8 (осум) (C) | ||||||||||||
од 81 до 90 бода | 9 (девет) (B) | ||||||||||||
од 91 до 100 бода | 10 (десет) (A) | ||||||||||||
19. | Услов за потпис и полагање на завршен испит | ||||||||||||
20. | Начин на полагање на испитот | писмен исипит и подготовка и одбрана на проектна задача | |||||||||||
21. | Јазик на кој се изведува наставата | Македонски и Англиски | |||||||||||
22. | Метод на следење на квалитетот на наставата | Самоевалуација |