1. | Наслов на наставниот предмет | ИКТ решенија за паметно општество | ||||||||||
2. | Код | 4ФЕИТ10007 | ||||||||||
3. | Студиска програма | 11-ИБС, 12-КИТ, 20-ИМСА | ||||||||||
4. | Организатор на студиската програма
(единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за електротехника и информациски технологии | ||||||||||
5. | Степен (прв, втор, трет циклус) | Втор циклус студии | ||||||||||
6. | Академска година/семестар | I/1 | 7. | Број на ЕКТС кредити | 6.00 | |||||||
8. | Наставник | Д-р Марко Порјазоски | ||||||||||
9. | Предуслов за запишување на предметот | |||||||||||
10. | Цели на предметната програма (компетенции):
По за завршувањето на курсот кандидатите ќе бидат оспособени за научно-истражувачка и апликативна работа во областа на ИКТ решенија за паметно општество. Низ студиите кандидатите ќе се запознаат со конкретни решенија и разработени примери кои се дел од интелигентното опкружување. |
|||||||||||
11. | Содржина на програмата:
Уреди и комуникациски протоколи за паметни општество. Програмирање на дистрибуирани објекти користејќи веб сервиси. Програмирање на frontend, backend, middleware и микросервиси за ИКТ решенија за паметно општество. Прибирање, обработка и складирање на податоци од сензори и паметни уреди. Интеграција на ИКТ во одржливи системи (домување, транспорт, здравство, образование, енергија). |
|||||||||||
12. | Методи на учење:
Предавања; самостојно проучување и презентација на трудови од списанија и зборници на конференции; самостојно проучување и презентација на практични примери од областа; интерактивни дискусии |
|||||||||||
13. | Вкупен расположив фонд на време | 180 | ||||||||||
14. | Распределба на расположивото време | 3 + 3 | ||||||||||
15. | Форми на наставните активности | 15.1 | Предавања – теоретска настава | 45 часови | ||||||||
15.2 | Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа | 45 часови | ||||||||||
16. | Други форми на активности | 16.1 | Проектни задачи | 30 часови | ||||||||
16.2 | Самостојни задачи | 30 часови | ||||||||||
16.3 | Домашно учење | 30 часови | ||||||||||
17. | Начин на оценување | |||||||||||
17.1 | Тестови | 30 бодови | ||||||||||
17.2 | Семинарска работа/проект (презентација: писмена и усна) | 50 бодови | ||||||||||
17.3. | Активност и учење | 20 бодови | ||||||||||
17.4. | Завршен испит | бодови | ||||||||||
18. | Критериуми за оценување (бодови/оценка) | до 50 бода | 5 (пет) (F) | |||||||||
од 51 до 60 бода | 6 (шест) (E) | |||||||||||
од 61 до 70 бода | 7 (седум) (D) | |||||||||||
од 71 до 80 бода | 8 (осум) (C) | |||||||||||
од 81 до 90 бода | 9 (девет) (B) | |||||||||||
од 91 до 100 бода | 10 (десет) (A) | |||||||||||
19. | Услов за потпис и полагање на завршен испит | нема | ||||||||||
20. | Начин на полагање на испитот | полагање на тест, изработка на самостојна проектна задача | ||||||||||
21. | Јазик на кој се изведува наставата | Македонски и Англиски | ||||||||||
22. | Метод на следење на квалитетот на наставата | Самоевалуација | ||||||||||
23. | Литература | |||||||||||
23.1. | Задолжителна литература | |||||||||||
Ред.
број |
Автор | Наслов | Издавач | Година | ||||||||
1. | Carol L. Stimmel | Building Smart Cities: Analytics, ICT, and Design Thinking | Auerbach Publications | 2015 | ||||||||
2. | James Sinopoli | Advanced Technology for Smart Buildings | Artech House | 2016 |