1. Наслов на наставниот предмет |
Практикум по инженерски алатки |
2. Код |
4ФЕИТ11Л001 |
3. Студиска програма |
ТКИИ,КСИАР,КТИ,КХИЕ |
4. Организатор на студиската програма |
Факултет за електротехника и информациски технологии |
5. Степен |
Прв циклус студии |
6. Академска година / семестар |
I/2 |
7. Број на ЕКТС |
3 |
8. Наставник |
Д-р Марија Марковска Димитровска, Д-р Марија Календар, Д-р Маре Србиновска, Д-р Томислав Шуминоски |
9. Предуслов за запишување на предметот
|
|
10. Цели на предметната програма (компетенции). Целта на предметот е да ги воведе студентите во приодот и начинот на инженерско решавање на проблемите, да ги покаже чекорите при решавањето: анализа на проблемот, идејно решение, избор на технологија (хардверска и софтверска платформа), симулација на решението, имплементација, тестирање и анализа на резултатите. При тоа основниот фокус е кон разбирањето на претходното, без оглед на употребените технологии. Предметот е практикум кој илустрира процес на размислување и работа и во кој студентите не се насочени кон изучување на конкретна област или технологија. |
11. Содржина на програмата: Дефиниција на Проблем број 1 и дизајн на решение. Основна синтакса на Python и симулација на решението на проблемот. Вовед во хардверска платформа Ардуино. Софтверско решение во Python. Визуелизација на резултатите. Проблем број 2 и дизајн на решение. Основна синтакса на Matlab и симулација на решението на проблемот. Вовед во хардверски додатоци за Ардуино. Софтверско решение во алатка компатибилна со Matlab. Визуелизација на резултатите. |
12.Методи на учење Комбиниран начин на учење: предавања, подржани со презентации и визуелизација на концептите, активно учество на студентите преку лабораториски вежби; електронски достапни материјали, изработка на проектни задачи. |
13. Вкупен расположив фонд на часови |
1 + 0 + 2 + 0 |
14. Распределба на расположивото време |
90 |
15. Форми на наставните активности |
15.1. Предавања – теоретска настава |
15 |
15.2. Вежби, семинари, тимска работа |
30 |
16. Други форми на активност |
16.1. Проектни задачи |
15 |
16.2. Самостојни задачи |
0 |
16.3. Домашно учење |
30 |
17. Начини на оценување |
17.1. Тестови |
0 |
17.2. Семинарска работа/проект |
50 |
17.3. Активност и учење |
50 |
17.4. Завршен испит |
0 |
18. Критериуми за оценување |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
од 51до 60 бодови |
6 (шест) (E) |
од 61до 70 бодови |
7 (седум) (D) |
од 71до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
од 81до 90 бодови |
9 (девет) (B) |
од 91до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Следење на предавањата и успешно завршени лабораториски вежби. |
20. Начин на полагање на испитот |
Активност на лабораториски вежби и презентација на проектна задача. |
21. Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и Англиски |
22. Метод на следење на квалитетот на наставата |
Интерна евалуација и анкети. |
23. Литература |
23.1. Задолжителна литература |
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
1 |
H. Scott Fogler and Steven E. LeBlanc |
Strategies for creative problem solving |
Pearson Education, Inc. |
2008 |
2 |
Pratik Desai |
Python Programming For Arduino |
Packt Publishing Ltd. |
2015 |
3 |
William Bober |
MATLAB Essentials, A First Course for Engineers and Scientists |
CRC Press |
2018 |