1. Наслов на наставниот предмет |
Руски јазик | |||||||
2. Код |
3ФЕИТ12З015 | |||||||
3. Студиска програма |
ЕАОИЕ, ЕЕС, ЕЕУМ, КСИАР, КТИ, КХИЕ, ТКИИ | |||||||
4. Организатор на студиската програма |
Факултет за електротехника и информациски технологии | |||||||
5. Степен |
Прв циклус студии | |||||||
6. Академска година/семестар |
I/1 |
7. Број на ЕКТС |
3.00 | |||||
8. Наставник |
||||||||
9. Предуслов за запишување на предметот |
Нема | |||||||
10. Цели на предметната програма (компетенции): Целта на предметот е да ги оспособи студентите активно да се служат со соодветниот стручно-научен руски јазик во однос на вештините: слушање, читање, зборување и пишување. |
||||||||
11. Содржина на програмата: Корелација меѓу руската и македонската азбука. Запознавање преку дијалози и говорни теми. Акцент, тврди и меки согласки. Изговор на самогласките, звучни и безвучни согласки.Секојдневни зборови и изрази – лексичко-граматички материјал. Дијалози, Мојата група (текст), показни заменки. Сегашно време, текст, вежби. Дијалог- Семејство. Именки, род , број, падеж и кај именките (општо).Вежби, текст Муза. Вежби – употреба на падежите во конструкции, поделени по деклинации. Текстови: Любимое -дело это счастье , Рассказ о лесорубе, которому до всего было дело, Заменки, промена на заменките по падежи, текст – Как мы покупали собаку, вежби. Придавки, промена на придавките по падежи, кратки и полни придавски форми, вежби. Усна комуникација преку дијалози. |
||||||||
12. Методи на учење: предавања и вежби, консултации, проектна (домашна, семинарска) задача, домашно учење (подготовка на испит) |
||||||||
13. Вкупен расположив фонд на часови |
2 + 1 + 0 + 0 | |||||||
14. Распределба на расположивото време |
90 | |||||||
15. Форми на наставните активности |
15.1. Предавања – теоретска настава |
|
||||||
15.2. Вежби, семинари, тимска работа |
|
|||||||
16. Други форми на активност |
16.1. Проектни задачи |
0 |
||||||
16.2. Самостојни задачи |
0 |
|||||||
16.3. Домашно учење |
45 |
|||||||
17. Начини на оценување |
17.1. Тестови |
10 |
||||||
17.2. Семинарска работа/проект |
0 |
|||||||
17.3. Активност и учење |
0 |
|||||||
17.4. Завршен испит |
90 |
|||||||
18. Критериуми за оценување |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||
од 51 до 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум) (D) |
|||||||
од 71 до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||
од 81 до 90 бодови |
9 (девет) (B) |
|||||||
од 91 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит |
||||||||
20. Начин на полагање на испитот |
Во предвидените испитни сесии се полага завршен писмен испит (со времетраење од 120 минути). За студентите кои го положиле завршниот писмен испит, може да се спроведе и завршен устен испит (со времетраење од максимум 60 минути). Во конечната оценка влагуваат поените од завршниот писмен испит, тестовите, како и завршниот устен испит (ако е спроведен) | |||||||
21. Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и Англиски | |||||||
22. Метод на следење на квалитетот на наставата |