1. | Наслов на наставниот предмет | Истражувачки проект од областа на биомедицинското инженерство | |||||||||||
2. | Код | 4ФЕИТ22 | |||||||||||
3. | Студиска програма | 22-БЕ | |||||||||||
4. | Организатор на студиската програма
(единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за електротехника и информациски технологии | |||||||||||
5. | Степен (прв, втор, трет циклус) | Втор циклус студии | |||||||||||
6. | Академска година/семестар | I/2 | 7. | Број на ЕКТС кредити | 6.00 | ||||||||
8. | Наставник | Наставник од студиската програма БМИ | |||||||||||
9. | Предуслов за запишување на предметот | ||||||||||||
10. | Цели на предметната програма (компетенции):
Стекнување знаења за начинот на спроведување на истражување во областа на биомедицинското инженерство, како услов за изработка на магистерската работа. Оспособеност за независна истражувачка работа и развиена научна креативност. |
||||||||||||
11. | Содржина на програмата:
Методологија на научно-истражувачката и апликативната работа во областа на биомедицинското инженерство. Избор и проучување на релевантна литература за истражувањето. Поставување на предмет, методи и цели на истражувањето. Дефинирање на методите на истражување. Собирање и обработка на податоци. Поставување на експеримент. Поставување на симулациска или лабораториска околина. |
||||||||||||
12. | Методи на учење:
Консултации, изработка на проектна задача, презентации. |
||||||||||||
13. | Вкупен расположив фонд на време | 180 | |||||||||||
14. | Распределба на расположивото време | 0 + 6 | |||||||||||
15. | Форми на наставните активности | 15.1 | Предавања – теоретска настава | 0 часови | |||||||||
15.2 | Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа | 90 часови | |||||||||||
16. | Други форми на активности | 16.1 | Проектни задачи | 30 часови | |||||||||
16.2 | Самостојни задачи | 30 часови | |||||||||||
16.3 | Домашно учење | 30 часови | |||||||||||
17. | Начин на оценување | ||||||||||||
17.1 | Тестови | 0 бодови | |||||||||||
17.2 | Семинарска работа/проект (презентација: писмена и усна) | 50 бодови | |||||||||||
17.3. | Активност и учење | 20 бодови | |||||||||||
17.4. | Завршен испит | 30 бодови | |||||||||||
18. | Критериуми за оценување (бодови/оценка) | до 50 бода | 5 (пет) (F) | ||||||||||
од 51 до 60 бода | 6 (шест) (E) | ||||||||||||
од 61 до 70 бода | 7 (седум) (D) | ||||||||||||
од 71 до 80 бода | 8 (осум) (C) | ||||||||||||
од 81 до 90 бода | 9 (девет) (B) | ||||||||||||
од 91 до 100 бода | 10 (десет) (A) | ||||||||||||
19. | Услов за потпис и полагање на завршен испит | Изработен проект/семинарска работа. | |||||||||||
20. | Начин на полагање на испитот | Проектна задача. | |||||||||||
21. | Јазик на кој се изведува наставата | Македонски | |||||||||||
22. | Метод на следење на квалитетот на наставата | Анкети, интервјуа и самоевалуација. |