| 1. | Наслов на наставниот предмет | Истражувачки проект од областа на податочната наука во електротехника и информациски технологии | |||||||||||
| 2. | Код | ||||||||||||
| 3. | Студиска програма | 21-ПНМИ | |||||||||||
| 4. | Организатор на студиската програма
(единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за електротехника и информациски технологии | |||||||||||
| 5. | Степен (прв, втор, трет циклус) | Втор циклус студии | |||||||||||
| 6. | Академска година/семестар | I/2 | 7. | Број на ЕКТС кредити | 6.00 | ||||||||
| 8. | Наставник |
Наставник од студиската програма Податочна наука во електротехника и информациски технологии |
|||||||||||
| 9. | Предуслов за запишување на предметот | ||||||||||||
| 10. | Цели на предметната програма (компетенции):
Стекнување искуство во реализација на практични проекти од областа на податочната наука и подготовка на студентот за вршење на истражувачка работа, како услов за изработка на магистерскиот труд, негово оспособување за независна истражувачка работа и развивање научна креативност. |
||||||||||||
| 11. | Содржина на програмата:
Методологија на научно-истражувачката и апликативната работа. Избор и проучување на релевантна литература за истражувањето. Поставување на предмет, методи и цели на истражувањето. Дефинирање на методите на истражување. Собирање и обработка на податоци. Поставување на експеримент. Поставување на симулациска или лабораториска околина. Подготовка на тези за пријава на магистерска работа. |
||||||||||||
| 12. | Методи на учење:
Консултации, изработка на проектна задача, презентации, самостојно учење. |
||||||||||||
| 13. | Вкупен расположив фонд на време | 180 | |||||||||||
| 14. | Распределба на расположивото време | 0 + 6 | |||||||||||
| 15. | Форми на наставните активности | 15.1 | Предавања – теоретска настава | 0 часови | |||||||||
| 15.2 | Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа | 90 часови | |||||||||||
| 16. | Други форми на активности | 16.1 | Проектни задачи | 30 часови | |||||||||
| 16.2 | Самостојни задачи | 30 часови | |||||||||||
| 16.3 | Домашно учење | 30 часови | |||||||||||
| 17. | Начин на оценување | ||||||||||||
| 17.1 | Тестови | 0 бодови | |||||||||||
| 17.2 | Семинарска работа/проект (презентација: писмена и усна) | 100 бодови | |||||||||||
| 17.3. | Активност и учење | 0 бодови | |||||||||||
| 17.4. | Завршен испит | 0 бодови | |||||||||||
| 18. | Критериуми за оценување (бодови/оценка) | до 50 бода | 5 (пет) (F) | ||||||||||
| од 51 до 60 бода | 6 (шест) (E) | ||||||||||||
| од 61 до 70 бода | 7 (седум) (D) | ||||||||||||
| од 71 до 80 бода | 8 (осум) (C) | ||||||||||||
| од 81 до 90 бода | 9 (девет) (B) | ||||||||||||
| од 91 до 100 бода | 10 (десет) (A) | ||||||||||||
| 19. | Услов за потпис и полагање на завршен испит | Редовно посетување на консултации и изработен предлог проект. | |||||||||||
| 20. | Начин на полагање на испитот | Подготовка и презентација на проект. | |||||||||||
| 21. | Јазик на кој се изведува наставата | Македонски и Англиски | |||||||||||
| 22. | Метод на следење на квалитетот на наставата | Самоевалуација | |||||||||||

