| 1. | Наслов на наставниот предмет | Конвексна оптимизација со примена | |||||||||||
| 2. | Код | 4ФЕИТ11003 | |||||||||||
| 3. | Студиска програма | 11-ИБС, 12-КИТ, 13-ПМА, 21-ПНМИ | |||||||||||
| 4. | Организатор на студиската програма
(единица, односно институт, катедра, оддел) |
Факултет за електротехника и информациски технологии | |||||||||||
| 5. | Степен (прв, втор, трет циклус) | Втор циклус студии | |||||||||||
| 6. | Академска година/семестар | I/1 | 7. | Број на ЕКТС кредити | 6.00 | ||||||||
| 8. | Наставник | Д-р Зоран Хаџи-Велков, Д-р Катерина Хаџи-Велкова Санева | |||||||||||
| 9. | Предуслов за запишување на предметот | ||||||||||||
| 10. | Цели на предметната програма (компетенции):
Разбирање на теоријата на конвексна оптимизација. Способност за препознавање, за моделирање и за решавање на оптимизациски проблеми во инженерството. |
||||||||||||
| 11. | Содржина на програмата:
Вовед во математичка оптимизација. Конвексни множества. Конвексни функции. Операции што запазуваат конвексност. Линеарно програмирање. Квадратно програмирање. Семидефинитно програмирање. Лагранжова дуалност. Услови за оптималност. Методи за решавање на конвексни проблеми со и без ограничувања. Софтверски алатки за решавање на конвексни оптимизациски проблеми. Препознавање и моделирање на конвексни оптимизациски проблеми во инженерството. |
||||||||||||
| 12. | Методи на учење:
Предавања, семинарски работи, проектни и самостојни задачи, самостојна работа. |
||||||||||||
| 13. | Вкупен расположив фонд на време | 180 | |||||||||||
| 14. | Распределба на расположивото време | 3 + 3 | |||||||||||
| 15. | Форми на наставните активности | 15.1 | Предавања – теоретска настава | 45 часови | |||||||||
| 15.2 | Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа | 45 часови | |||||||||||
| 16. | Други форми на активности | 16.1 | Проектни задачи | 30 часови | |||||||||
| 16.2 | Самостојни задачи | 30 часови | |||||||||||
| 16.3 | Домашно учење | 30 часови | |||||||||||
| 17. | Начин на оценување | ||||||||||||
| 17.1 | Тестови | 0 бодови | |||||||||||
| 17.2 | Семинарска работа/проект (презентација: писмена и усна) | 50 бодови | |||||||||||
| 17.3. | Активност и учење | 0 бодови | |||||||||||
| 17.4. | Завршен испит | 50 бодови | |||||||||||
| 18. | Критериуми за оценување (бодови/оценка) | до 50 бода | 5 (пет) (F) | ||||||||||
| од 51 до 60 бода | 6 (шест) (E) | ||||||||||||
| од 61 до 70 бода | 7 (седум) (D) | ||||||||||||
| од 71 до 80 бода | 8 (осум) (C) | ||||||||||||
| од 81 до 90 бода | 9 (девет) (B) | ||||||||||||
| од 91 до 100 бода | 10 (десет) (A) | ||||||||||||
| 19. | Услов за потпис и полагање на завршен испит | Редовнa посета на настава / консултации | |||||||||||
| 20. | Начин на полагање на испитот |
Изработка и презентација на семинарска работа / проектна задача; писмен испит. Писмениот испит има времетраење од најмногу 120 минути, а во текот на истиот е дозволено користење на книги, скрипти, ракописи или белешки. |
|||||||||||
| 21. | Јазик на кој се изведува наставата | Македонски и Англиски | |||||||||||
| 22. | Метод на следење на квалитетот на наставата | Самоевалуација | |||||||||||
| 23. | Литература | ||||||||||||
| 23.1. | Задолжителна литература | ||||||||||||
| Ред.
број |
Автор | Наслов | Издавач | Година | |||||||||
| 1. | S. Boyd and L. Vandenberghe | Convex Optimization | Cambridge University Press | 2004 | |||||||||
| 2. | D.G. Luenberger и Y. Ye | Linear and Nonlinear Programming | Springer | 2016 | |||||||||
| 23.2. | Дополнителна литература | ||||||||||||
| Ред.
број |
Автор | Наслов | Издавач | Година | |||||||||
| 1. | P. Venkataram | Applied Optimization with MATLAB Programming | John Wiley and Sons | 2009 | |||||||||

