Теорија на рамки

Последна измена: јули 28, 2023
1. Наслов на наставниот предмет Теорија на рамки
2. Код 4ФЕИТ08025
3. Студиска програма 13-ПМА
4. Организатор на студиската програма

(единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за електротехника и информациски технологии
5. Степен (прв, втор, трет циклус) Втор циклус студии
6. Академска година/семестар I/1   7.    Број на ЕКТС кредити 6.00
8. Наставник Д-р Сања Атанасова
9. Предуслов за запишување на предметот
10. Цели на предметната програма (компетенции):

Целта на предметот студентите да се запознаат со теоријата на рамки и да се запознаат со нивната примена во инженерството. Студентите ќе научат како да се користат рамките како алатка која обезбедува стабилен начин на претставување на сигналите. Ќе се проучуват различни видови рамки според нивната потреба за претставување на сигналот или соодветната примена.

11. Содржина на програмата:

Рамки и нивни граници. Бази и системи на рамки. Ортонормални бази. Риз бази. Вејвлет бази. Рамки во Хилбертови простори, рамки во L2(R). Хилбертови рамки, Габор рамки, Вејвлет рамки, Фреше рамки, Локализација на рамки, Синтеза и анализа оператори за рамки, Рамка-развој на функции

12. Методи на учење:

предавања и презентации

13. Вкупен расположив фонд на време 180
14. Распределба на расположивото време 3 +  3
15. Форми на наставните активности 15.1 Предавања – теоретска настава 45 часови
15.2 Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа 45 часови
16. Други форми на активности 16.1 Проектни задачи 30 часови
16.2 Самостојни задачи 30 часови
16.3 Домашно учење 30 часови
17. Начин на оценување
17.1 Тестови 15 бодови
17.2 Семинарска работа/проект (презентација: писмена и усна) 15 бодови
17.3. Активност и учење 20 бодови
17.4. Завршен испит 50 бодови
18. Критериуми за оценување (бодови/оценка) до 50 бода 5 (пет) (F)
од 51 до 60 бода 6 (шест) (E)
од 61 до 70 бода 7 (седум) (D)
од 71 до 80 бода 8 (осум) (C)
од 81 до 90 бода 9 (девет) (B)
од 91 до 100 бода 10 (десет) (A)
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит
20. Начин на полагање на испитот

Во текот на семестарот се предвидени тестови и изработка на проектни задачи или семинарски трудови. Во предвидените испитни сесии се бранат проектните задачи или семинарските. Во конечната оценка влегуваат поените од тестовите, домашното учење како и поените од одбраната на проектните задачи или семинарските.

21. Јазик на кој се изведува наставата Македонски и Англиски
22. Метод на следење на квалитетот на наставата Самоевалуација
23. Литература
23.1.       Задолжителна литература
Ред.

број

Автор Наслов Издавач Година
1. O. Christensen Frames and Bases Birkhäuser Basel 2008
2. O. Christensen An Introduction to Frames and Riesz Bases Birkhäuser Basel 2002